Even in een dipje...

9 juni 2019 - Ivrea, Italië

Zoveel moed als ze gisteren nog hadden, zo diep zaten ze vandaag, mijn baasjes. Het weer zat ook al niet mee, een ontspannend fietstochtje verder dan de supermarkt zat er niet echt in. Het werd dus een saaie, lange dag op het wrakkenterrein, met heel veel tijd om te piekeren. Alle scenario’s zijn de revue gepasseerd. Hoe dan ook, ze zullen toch moeten afwachten wat ze morgen in de garage te vertellen hebben...

K heeft voor de zekerheid al wat kleren, een toiletzak en eten voor mij in de fietstassen gestoken voor het geval we morgen niet in de Dinky kunnen slapen.

Als klap op de vuurpijl voorspellen ze voor morgen de hele dag onweer. Dat wordt dus dolle pret als wij morgen niet in de Dinky kunnen...

Maar dat lezen jullie morgen wel...

Pootje,

Julles

1. Schillemans Rita:
    11 juni 2019
    Hoop dat jullie ondertussen toch nog een beetje hebt kunnen genieten en alle miserie I'm de garage is opgelost xxx
  2. Julleke:
    Hey tante Pitta, de Dinky en ik zijn genezen! We zijn nu onderweg naar huis en gaan nog een weekje echt genieten in Friesland of zo.
    Dikke kussen,
    Julleke
  3. Sylvia:
    11 juni 2019
    super dat zowel Julleke als de Dinky terug in orde zijn !!!!!! probeer dan toch nog een beetje te genieten.