Plofpoep

6 augustus 2019 - Middelburg, Nederland

Het is al een paar dagen geleden dat ik nog in mijn pen gekropen ben, maar er viel niet zo veel te vertellen. We zijn in Sneek gebleven tot zondagochtend, maar het weer zat een beetje tegen. Het is dus bij korte ritjes en een wandeling door Sneek, helemaal in feeststemming vanwege de Sneekweek (volgens de baasjes ‘gezellig’, maar voor mij een beetje te druk voor mijn gevoelige oortjes) gebleven. We zijn een nachtje overhuis geweest voor de jubilee van b&b. Bovendien had ik een probleempje en zijn we ook nog langs de dierenarts gepasseerd. Mijn poep was ‘ontploft’ volgens haar (durf niet te lachen hé!!!) en nu moet ik zalf laten smeren, pijnstillers en antibiotica pakken.

Maandagavond nog vertrokken naar Middelburg en vandaag naar de zomermarkt in Zoutelande (al diegenen die daarjuist gelachen hebben, zitten nu als straf 24 uur met dat liedje in hun hoofd!) en langs Domburg terug.

Onderweg hebben we de ooievaars terug gespot. Je weet wel, die we in Sneek gezien hebben en nu, samen met ons, onderweg naar ‘t Stad zijn om ons nieuw mini-mensje te brengen. Nu begint het echt spannend te worden...