Cambrils, mekka van de kitch

27 mei 2017 - Cambrils, Spanje

We zijn weer een stukje dichter naar huis gereden vandaag. We staan nu in Cambrils, door het internet omschreven als een fietsstad, maar bij nader inzien helemaal niet ons ding... super toeristisch, winkels vol kitch, en partyboten vol groepen zatte, verklede vrijgezellen... met veel moeite hebben we het een half uur volgehouden in de stad.

De camping zelf valt nog wel mee, al heeft R wel een paar acrobatische toeren moeten uithalen om de dinky toy deftig in onze plek te manoevreren.

Tenzij K vannacht weer een ander 'planneke' bedenkt, geven we het hier morgen nog een kans en proberen een deftige fietsroute te vinden, maar veel langer gaan ze ons hier toch niet kunnen houden vrees ik...

1. Bompa en bomma:
    28 mei 2017
    Hey,sorry dat wij gisteren niet opnamen maar we waren naar t stad katastroof enz voor de rest zijn we naar auto s gaan zien,ik kan gene auto meer zien of ik word turrelut,ze zijn allemaal schoon en goed volgens den bompa,vandaag rijden we naar waregem iets met paarden eens iets anders he, jullie in verlof en wij ook een beetje in t weekend zijn er andere dogzitters.voor de rest is hier alles prima in orde zelfs het weer doet het goed wat te warm eigenlijk maar ja het zal altijd wat zijn.vanavond zijn we thuis maar dat zal niet heel vroeg zijn.groeten