Flaneren over den boulevard

22 mei 2017 - Xàbia, Spanje

Vandaag was het een beetje een luie dag: beetje gewandeld (nou ja, wandelen... dat doen honden, ik werd gedragen als een echte diva in mijn nieuwe draagtas) langs de boulevard van Xabia, lekker gegeten vanmiddag en dan in de luie stoel. Maar we hebben wel plakgerief voor onze banden gevonden bij de Chinese supermarkt.

R en K zijn vanavond ook de broodnodige inkopen gaan doen. Alle fietstassen zaten propvol en zelfs mijn fietsmand hadden ze volgepropt. Gelukkig was ik thuis gebleven als security voor de dinky toy. R is zelfs nog eens alleen terug moeten rijden voor een lading water en drinken. Ik vrees dat die 25kg reserve die ze hadden nu wel opgevuld is...

Maar de banden zijn geplakt en de ijskast Is terug gevuld, we kunnen er dus weer volop tegen aan gaan en hopelijk kan ik morgen dus een boeiender verslag brengen dan vandaag...

Pootje,

Julleke

1. Bompa en bomma:
    23 mei 2017
    Hallo,nu toch uitgerust of al terug moe.hier alles zeer goed,vandaag was het onze luie dag ,een dagje brussel daar was alles in orde maar hebben 2keer een taxi genomen want dat klimmen en die trappen dat ging niet ik was pompaf,dan zijn we gaan uitrusten aan de grote markt in bxl en zijn daar bij el grecoeens uitgebreid gaan eten was heel goed wij zijn met trein en bus gereden,dus we hebben zowat van alles gehad,maar het was de moeite waard.voor de rest is alles prima en zo te lezen met jullie ook en hopelijk hebben jullie enons julleke niet te veel last van de warmte,hier zou het vrijdag 30 graden worden dat is de voorspelling,dus veel te warm.groeten