Denemarken -part 2

20 september 2018 - Greve, Denemarken

We hebben gisteren dus een parking gevonden om te overnachten. In de haven, vlak naast een fabriek. Plaats en licht genoeg, maar heel veel lawaai. Veel geslapen hebben we dus niet. K was er ook niet helemaal gerust in (hoewel ze soms nogal ne grote teut heeft, is het eigenlijk een echte schrikkepeut - en dat zegt dan iets van mij, pfff). Vooraleer ze ging slapen, wou ze nog even naar Thuis kijken op de ipad in bed. Maar tegen het einde was ze toch ingedommeld en R tikte zachtjes op haar schouder om de ipad af te zetten. K schrikt wakker, ziet op de ipad een stilstaand beeld van Adil en denkt dat het een man is die voor het raampje staat. De decibels die ze toen heeft geproduceerd hebben in de fabriek ernaast meer dan waarschijnlijk het rampenplan geactiveerd. R en ik zaten een half uur erna nog te shaken in ons bed.

Ondertussen zijn we dus aangekomen in Seeland en zijn we klaar om te beginnen aan het tweede deel van onze Denemarken reis.