Platte band in China

16 mei 2017 - Sant Carles de la Ràpita, Spanje

Je zal het misschien niet geloven, maar vandaag zijn we helemaal tot in China gefietst! Toegegeven het was misschien niet echt China, maar het leek er toch op... We zijn gaan fietsen in de Delta del Ebro temidden van de rijstvelden en dat was toch wel heel speciaal. Die velden staan helemaal onder water en de tractors hebben speciale ijzeren wielen om er in te rijden. En de vogels lopen precies op het water... en ik, ik mocht dat niet ook eens een keertje proberen... Flauw he?! Er zijn hier wel hele mooie vogels, we hebben zelfs een kolonie flamingo's gezien! Spijtig genoeg zaten ze juist iets te ver om een goeie foto te trekken. Maar met een beetje goeie wil, zie je ze toch ( kijk zelf maar eens bij 'foto's)

Temidden van die rijstvelden is K dan plat gereden... pfff daar zat ik dan in de warmte terwijl R een nieuwe band moest leggen! Gelukkig was er een bankje waaronder ik kon schuilen voor de zon.

Toen we terug  op de camping waren, ging R eens effe de held uithangen door in de zee te gaan. Het water heeft wel helemaal tot aan zijn... enkels gestaan. Maar dat geeft eigenlijk niks want voor ons is en blijft hij toch een held!

1. Bompa en bomma:
    17 mei 2017
    Hallo halve chinezen, eventjes binnen in de friste tijd maken om te antwoorden,buiten is het veel te warm,maar vanaf morgen zou het gaan regenenen 11graden frisser.voor de rest is alles hier picobello,den bandiet ligt heel veel bij ons en de lou komt zo af en toe eens kijken maar zonder ons sil komt hij nier binnen ,zo te lezen is bij jullie ook alles in orde volhouden zo.we wachten op volgend nieuws groeten
  2. Ingrid:
    18 mei 2017
    San Carlos de la Rapita.... da's pure nostalgie. Hier hebben we samen met Dirk en Nans een villaatje met zwembad gehuurd 25 jaren geleden. Het bleek een krot te zijn maar wat een waanzinnig leuk verlof was dat. Hopelijk genieten jullie er evenveel van . ☺