Het zwanenmeer

22 september 2018 - Greve, Denemarken

Toen we vanmorgen de buienradar checkten, werd al snel duidelijk dat terug naar Kopenhagen voor het vervolg van onze citytrip, niet echt een optie was. Tegen de middag zou het immers terug gaan stormen. Om toch niet de hele dag binnen te zitten, besloten we om te gaan uitwaaien aan het strand. En of het waaide! Gelukkig had ik een les aan, anders zou ik zeker weggevlogen zijn...

We hebben ook de haven van Hundig gezien en een meer vol zwanen. R werd er zowaar nostalgisch van toen hij terugdacht aan zijn tijd als danser in het Zwanenmeer. Echt hé!

K heeft net iets te lang in de winkel getreuzeld met als gevolg dat we midden in de storm naar huis moesten fietsen. Weeral kletsnat en verkleumd van de kou dus. Ik heb ook voor het eerst echt gejankt in mijn mandje, zo koud was en de harde regen deed echt pijn.

We hebben dan ook besloten om Denemarken voorlopig te laten voor wat het is en morgen terug richting Nederland te trekken. Meteovista belooft nog een paar zonnig dagen en daar gaan we dus van profiteren.

Pootje,

Julleke